1.10.2022

zwodzony most

                                                                   


Ten most już nas nie łączy , to jest zwodzony most

karnawał się zakończył , zmienił się w wielki post …

Po obu krańcach mostu , możemy sobie stać

nie proszą nas do tańca , przestali dla nas grać


To morze mętnej wody , ja przepłynąłem wpław

bo miałaś być nagrodą , prężyłem się jak paw .

Ty najpiękniejsze pióra , z ogona rwałaś mi

by topić je w kałużach niedokończonych dni .

 

          Zły los oszukał czas  

          Ten most rozdzielił nas  

          Zły los oszukał czas 

          Ten most rozdzielił nas  

 

Ta twoja Żywa Woda zatruła serce me

musiałem z gołym tyłkiem ewakuować się …

Znów stoję na swym brzegu i z rzeki czerpię moc

Ty w swojej , mętnej wodzie , się topisz w każdą noc .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz